5 Eylül 2010 Pazar

başlık koymaktan nefret ederim.

Christopu hatırladım da, hüzünlendim işte.
ya adam belkide yalancı bir sapıktı, nerden biliceksin Naz?
Ama ısınmıştın ona değil mi, seninle ilgilenmişti.
Şey gibi değildi;
mesela mesajlaşırken nasılsın diyor söylüyorum.
bununla ilgili birşey demiyor kesinlikle hayır, benim ne yaptığımla ilgilenmiyor.
kendi yaptığını anlatıyor felan.
ama ben her zaman mesajda bahsedilen hakkında yorum yapan, ilgilenen biri olmuşumdur..
sanırım bunu kullandırıyorum.
bunu hiç sevmiyorum.
her seferinde hayal kırıklığına uğruyorum.
ama bir kaç kişi var, bir dahakine özellikle dikkat edicem.
onlar cidden benimle ilgileniyor gibiler, cidden umursuyorlar..

4 yorum:

Naz dedi ki...

benim adım da Naz.

in flames dedi ki...

hey, bloguma hoşgeldin adaş..
umarım benim gibi değilsindir, sende.

Naz dedi ki...

bir an bana yazdığını düşündüm çünkü benim yaşadıklarım gibiydi,korktum.
sonra adının Naz olabileceği geldi.

in flames dedi ki...

ah şey evet, üzgünüm yaşadıkların için...