27 Şubat 2010 Cumartesi

ö.ö

Image and video  hosting by TinyPic

Poğçamın ayaklarının çıkıp, çayımın zıplayarak (!) gelmesini bekleyen bir ruh hali içindeyim.
dreamdede durmadan avril çıkıyor. Şarkıyı sevdim, azıcık ucundan.
bir taraflarımda ağrıyor. sourberry. ÖL.
Evet, kabul ediyorum bir şarkı için açtım radyoyu sabahtan beri mal gibi dinliyorum.
Hele ilk açtığımda. fdgdfgd Türkü fmde miyiz uleeyn.
çok güzel i'll survive diyor velet.
Iaaaaagh ! Ulan ben resim koyucaktım her yazıya. unuttum ulen.
27.02.2010 12:42
Keşke bilogumun tarihi doğru olsaydı. yoksa doğru mu o.o
Ama saat yanlış hıh.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

efem saati düzeltebilirsiniz ayarlardan o yea.
avril yaşıyor mu ya fdlşsk

in flames dedi ki...

ben çözemedim bu blogu hala yea :D
Yaşamaz mı ölmedi gitti sarı kafa fdasdfasdf
Ama sesine laf yok.