27 Şubat 2010 Cumartesi

Giddikçe garipleşiyor ha ?

Evet bugünkü rüyamda oldukça ilginçti. İlk başta yeni başlayan bir dizi felan izliyormuşum gibiydi. Bir adam sarışın, mavi gözleri var ama öyle yakışıklı felan değil. Bir yerde iniyor böyle tarla var felan. orasıda bakırla ilgili bişey yapılan bir yermiş. Hatırlamıyorum fazla. Ama oraya varmadan önce esas adamımız bir kadının peşinden koşup bişey soruyordu, orta yaşlı bir kadın. Kadın söyledikten sonra ayakta duramıyor, adamımız öğrendikten sonra dönüp arkasını koşmaya başlıyor. Sonra başka varıyor ve başka bir sahneye geçiyoruz. Bu sahnede bir adam var nefes alamıyor. Ona maskeyle oksijen veriliyor. 80 miktarında, artık hernasılsa verilmesi gerekiyor. Ama gaddar (=D) patron 16 verdirtiyor. Orda asıl adam ben oluyorum. Onun gözlerinden yaşıyorum. Karşı çıkıyorum tabii. Sonra başka bir sahne. Orda bağlanmışım karanlık bir depoda bekliyorum. Patron geliyor. Elinde bir laptop ve cd. Bırakıyor kucağıma. Ve tuşlara bastıkça sağ taraftan inanılmaz sıcak bir hava ve acı. Yani normal laptoplarda da var bu hani ama, bunda inanılmaz sıcak. Sonrası.. yemek yiyoruz bir kaç kişi masada. garip bir şey yiyoruz. bilin bakalım ne yiyoruz. iğrenç. ay dizimi yiyoruz. orda bitiyor. ilk uyandığımda bunun testerevariiğ bişey olduğunu düşündüğümü hatırlıyorum.

27.02.2010 09:53

Hiç yorum yok: