20 Şubat 2010 Cumartesi

What this means ?

Bugün gerçekten gerçekdışı bir rüya gördüm. Cümlemde harika fdagdg. Şöyle ki ben özel yeteneklere sahibim ama bilmiyorum. Bir okuldayım. Müdüre gibi biri var. Onu da hiç sevmiyorum sürekli beni izliyor felan. Sonra bana özel bir öğretmen geliyor. Beraber bişeyler çalışıyoruz. Ama garip sorular soruyor. Mesela diyor ki gerçek dışı varlıklar olsa ne olurdu ? Bende gri renkli bişeyler diyorum. Hatırlamıyorum fazla. Şaşırıyor. Not ediyor ama tamamen farklı şeyler beklediği belli. Sonra böyle sanki ufak bir defter boyutunda ekili bir tarla var önümüzde. Onların altında bir karanlık görüyor. Sol üst bölümünde, ona bakıyor. O sırada Müdüre geçiyor kapıdan. Soruyorum görmedi mi ? diye. O da o ders çalıştığımızı gördü diyor. Karanlığın altında bişey çıkmıyor sonra. Ama bunun peşini bırakmayacağı belli. Birde o arada "bende bu karanlık yüzünden annemin gri hayalet -emin değilim hayalet mi dedim- şeklinde geleceğini düşünüyorum felan diyorum. Ne rüya ama o.o Sanırım Percy J. ve farmville'nin rolü var bu rüyada grfdgdagd. Sabah anneme söylediğimde bende Yunan Tanrılarından birinin kızıyım zaten dedi fdgdfgdfg Iaaağ keşke öyle olsa.
Birde komşulardan birinde hayvan gibi bir tadilat var. Uyuklarken bunun abimin oynadığı playstation sesi sanmıştım o.o Bu saatte yani kalktığım saat 12de ne abisiyse fdsadsafdfs Uyandığımda farkettim ki playstation sesi felan değil -.- Neysee.. Anlamı ne merak ediyorum bakarsam yazarım Jelibon'mm :D
Düzenleme ;
Yunan tanrı veya tanrıçalarını görmek, hayal aleminde yaşadığınızı, artık ayaklarınızın yere basması gerektiğini belirtir. ağılayacağınıza işaret eder.
Rüyada eğitim görmek, hayata yeni bir yön vermek gerektiğini işaret eder. Uyarı niteliğindedir.

20.02.2010 13:22
düzenleme : 13:29

Hiç yorum yok: