22 Aralık 2013 Pazar

doomsday



Biliyorum son sene.
Evet biliyorum çalışmalıyım.
Biliyorum 1 sene dişimi sıksam, başka şeylerle meşgul olmasam kazanıcam, sonra ki senem de mahvolmayacak.
Ama öyle değil işte. İnsanlar öyle değil.
Hisler öyle değil. Ve ben hissetmek istiyorum. Ben coğrafya dersinde iklimleri dinleyip ezberlemek istemiyorum.
Ben gidip o iklimlerde yaşamak istiyorum.
Ben sadece hissetmek istiyorum.
900 yıldır yalnız olan bir adamın gözlerindeki mutluluğu hissetmek istiyorum.
Rose gittiğindeki hüznüyle parçalanmak istiyorum. Hep onu hissedeyim istiyorum.
Bu dünyaevi şeyleri yaparken içimde hissettiğim boşluğu bir daha hissetmek istemiyorum.
Her zaman yapmam gereken bir şeylerin olması ve hep geriden gelme telaşını hissetmek istemiyorum.
Sanki öylesine uzun süredir gergin bekliyorum ki, artık bu duruşu değiştiremiyorum. Eğer birden gevşersem, her şey kopacak. Böyle ortada kalırsam, içimdeki boşluk hep orda kalacak.
Ben sadece şu şarkıyı dinleyip hissetmek istiyorum.
Çünkü hissetmekten başka yapacak hiçbir şeyimiz yok.
Hepsi, aklımızın içinde. Ve hepimiz tek bir noktayız. Beyaz bir boşluğun içindeki noktayız.
Gözlerimi kapatıyorum ve bunların benim aklımda olduğunu biliyorum. Gözlerimi sımsıkı kapatıyorum ve bütün maddesel varlığımın kum taneleri gibi uçuşmasını kulağımın dibinde duyuyorum. Aslında kulaklarım bile yok ve ben bir noktadan başka bir şey değilim. Giderek küçülüyorum ve ben bir nokta bile değilim. Gözlerim sımsıkı ve ben her zamankinden daha özgürüm. O kadar özgürüm ki nefesim kesiliyor. Bitsin istiyorum, gözlerim birazcık daha kapanıyor. Her şey silinip anlamını yitiyor ve aslında ben yokum. Hiç olmadım ve asla olmayacağım. O an yaşadığım her şey ömrümün sonuna kadar bana rehber olacak. Ve ben daha fazla dayanamıyorum, gözlerimi açıyorum. Bir anda gerçekliğin içine ve rüyalarımın içindeki rüyaya düşüyorum. Düşüşümün sesi orda ve bir an için duyuyorum. Bunları yaşıyorum ve bir an sonra yere çarpıyorum. Bu acı verici ama böyle olması gerektiğini biliyorum. Ben sadece bir insanım ve düşmeliyim. Bu şarkıyla düşmeliyim. Hepimiz, düşmeliyiz.


16 yorum:

Adsız dedi ki...

Ağbi adını yazasım var yazamıyorum. En çok buna üzülüyorum :(
Başta önemsemeyip yazıyodum girip sen düzeltiyodun hatırladın mı? Ben başta çok yanlış anlamamış mıyım olayı? Çiğköfte tarifi filan yazmaya kalkışmalar filan.. :) ne günlerdi yaaa.

Adsız dedi ki...

Bu arada yakalandın ! Nokta meselesini biliyorum. Neden yazdığını bilme şeysi haha :)
Ya o çok güzel ve doomsday itmiyo hiçbir şeyi. Garip pop şarkılar itiyor onu. Yar benim olmasa daaaağ oluyor. Çok bozuldum çoook. Öyle böyle değil yağne. :(

Adsız dedi ki...

Aptallar sevdikleriyle düşermiş. Bunu çok iyi bildiğini biliyorum. Hepimiz aptalız.

Adsız dedi ki...

aaa yorumumu yayınlamış :D:D

Adsız dedi ki...

Ama hayır, sen salaksın doğru anlamşsın öyle devam etmelisin, yalancılık yapma lütfen :D kimse kimseyi kandırmamalı bence..

ne günlerdi be.. nerde o eski bayramlar

Adsız dedi ki...

Ama geri düzeldin, artık sadece Serdar Ortaç dinliyosun, aferin kızıma :p

Adsız dedi ki...

Sen daha aptalsın şekerim. ;)

Adsız dedi ki...

Ooooooooo profil fotonu deyiştirmişin? :D ne ayah? :D öğrenci adamsın al şu yirmi beş kuruşu da taso oynarsın konfeyasta ;D;DDdfşç

in flames dedi ki...

ahahahahah sonra doğru yolu buldun, resmen dumanlı yazılarım tarzı şeyler hissediyor bana yazıların helene. güzelsin böyle. komik salak olmak sana sınıfta yakışır cınım.

in flames dedi ki...

Hahahahahahahah olamaz helene serdar ortaç mı geri dön yapma bunu.. Gel sana yeni çıkmış taze sıcak doomsday şarkısı vereyim. bak bir de blogtayız, gene de verecem hadi iyisin. the lonely decision. *-*
veee nokta şeysiiii... resmen unutmuşum ucundan sonra hatırladım. keşke hiç unutmayabilsem. yazmaya da üşeniyorum ki meh.

in flames dedi ki...

Aptal olmak güzel ki, düşmek güzel bazen. beraber düşeceklerse şayet.

in flames dedi ki...

hahahah mızıkçılık yapmasaydım oynardık bee ver bakayım yirmi beş kuruşu. Bir de toplu değiştirdin o fotoğrafı, her yerimiz kızılderili. Güzel güzel. :)

Adsız dedi ki...

Ben komik salak olmayı sınıfta da istemiyorum ki. Hatta asıl orada istemiyorum, her gün çenem ağrıyor abi yemin ederim. Bi susmadım bee. napsak ki.. Cınım. :)

Adsız dedi ki...

kanka bunu dinliycem söz veriyorum, dinleyince söylerim tamam mı? :)
nokta, ışık. ah ben de unutmuşum beyaz sınıf:) kızmıştın ya biz espri yapınca, "anlatmıyorum banane" diye çocuk gibi küsmüştün :) şapliktin galiba :) şapşiğin gelince hiiç tutamıyorsun oracıkta yapıyorsun di mi? :) sen de üşengeç olma ya :)

Adsız dedi ki...

aptal olmak bir numara! beraber düşmek? aklıma şu geldi:
1. https://24.media.tumblr.com/91cb46ee33aa54cc15d290e354e9aa66/tumblr_n4cjlb4HCz1tqr63bo3_250.gif

2. https://31.media.tumblr.com/cc9e44864ed8393a70d7debfaecdf259/tumblr_n4cjlb4HCz1tqr63bo6_250.gif

Adsız dedi ki...

Bi daha oynayalım kanka :D ama paralarımızı geri almak şartıyla, diğer türlü yemiyo be :p
bence de güzel ya, büyüyünce kızılderili olcam ben zaten.. :)