31 Mayıs 2012 Perşembe

deep sea baby, I follow you

Yine yeni kararlar, yeni kararlar.
ehe abim yine i follow you'yu açtı, o açmasa da öyle bir dilime doladı ki, ben zaman söylüyordum..
Hafif bir rahatlama. Sanki herşey güzel olacakmış gibi.
Bir sefer de öyle olsa ? bir seferde vincent'in dilinden "life has betrayed me once again" demesem ?
Aklıma söyleyişi geliyor, hissettirişi.
Life has betrayed me once again.
Kuşum öldü biliyor musunuz. Şişko, tatlı minik kuşum.
Babam gidip yenisini, aynısını almış. Sanki hiç ölmemiş gibi.
Ama yenisini alması, daha da kötü, ölmesinden daha da kötü.
O benim minik civcivimdi. Civciv gibiydi ya kuş değildi.
Yenisini falan istemiyordum yerine.
lost control
i accept that somethings will never change.

5 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

üzüldüm senin adına. alayabiliyorum nasıl üzüleceiğini çünkü :/
madambfashion.blogspot.com

Lynn dedi ki...

No believe, no dreams come true. Absolutely everything's gonna be okay. Like I say, first believe. Love ya.

in flames dedi ki...

teşekkürler madamB fashion, çok teşekkürler :) zamanla unutacağım..

Lynn
inanınca da olmuyor ki demek istiyorum ama demiyorum. love ya too honey

Lynn dedi ki...

Tabii ki demeyeceksin. Yasaklıyorum.

in flames dedi ki...

obey master :D niye öyle dedim bilmiyorum ama :)