3 Aralık 2014 Çarşamba

who would want someone like me

Size en eski anılarımdan birini anlatmak istiyorum, en iz bırakanlardan. Benim için değerli olanlardan. 10-12 yaşlarında olduğumu düşünüyorum, evet hafızam ancak o kadar geriye gidebilir zaten. Kuvvetli olmaması beni kahrediyor ama yapacak bir şey yok.
Bir gün yemek yemek için masaya oturdum ve çatalımın olmadığını farkettim, annemden çatal istedim. Çekmeceyi açıp eline ilk geleni aldı, sonra onu geri koyup başka bir tane seçti. Eline ilk gelen çatal, birazcık güç uygulayınca eğilip bükülen salak bir çataldı. O salaklığına ne kadar teşekkür etsem az. Annem, benim nasıl çatalla yemek yemeyi tercih ettiğimi biliyordu. Biraz önce çekmeceden kaşık alırken aklıma geldi ve gülümsemeden edemedim. O zaman, niye o zaman dediysem-sanki bir şeyler değişmiş gibi, kendimi değersiz ve kimsenin tanımaya tenezzül etmeyeceği biri gibi hissediyorum. Hala hissediyorum. Ama annem, dünya üzerinde bir insan bana dikkat etmiş, değer vermişti. O benim annemdi, tabi kii bana değer veriyordu ama bu çok ince bir ayrıntıydı. Çok şaşırıp ne yaptığını sorduğumu hatırlıyorum ona. Bu da böyle bir anımdır işte. kjfgnb
Ben biraz önce aldığım kaşıkla yoğurdumu yemeye başlıyorum, tabi kii de yarın dersimin olması şimdi in the flesh'in son bölümünü izlememe engel değil. Bu kadar derin dizileri yapan insanlar, iyi ki varlar.

Size bir tutam in the flesh:



5 yorum:

Adsız dedi ki...

uu beybi

Adsız dedi ki...

kanka bu adamların gözleri niye böyle? biraz baktım da yutupta :)

in flames dedi ki...

kendisi zombi o yüzden cınım. Çok güzel diziydi ve sadece 9 bölüm. :(

Adsız dedi ki...

Aklıma keçi gözü geldi, keçilerin göz bebekleri dikdörtgen şeklindeymiş biliyor musun :)
ah büyük talihsizlik üzüldüm :(
sayende aklıma bir de "please like me" geldi :) o devam ediyor galiba onu izle :p

in flames dedi ki...

Hahah bilmiyordum, dizide zombilerin göz bebekleri de değişik şekillerde. Keçilerden ilham almışlar kjfngb
Ighh sevmedim ben please like me'yi ama. Bu dizi çok derindi.<3
baksana yaaaaaaa http://rebloggy.com/post/1k-mine-mine-gifs-luke-newberry-emmett-scanlan-in-the-flesh-kieren-walker-bbc-in/86921844705