9 Eylül 2011 Cuma

evren bozması

bu fotoğrafı bridanın blogundan almıştım.


Ne güzel unuttum derken, rüyamda beni rahat bırakmaması hatta ona rezil olmam ne kadar hoş.
Lütfen konuyu bilenler yorum yapmasın. Umarım görmezler zaten.
Unuttuğuma inanmak istiyorum, 20sinde de o sözleri söyleceğime inanmak.
Ama kimi kandırıyorum ? Şuan öyle gerçi ama...
O zaman da öyle olacağından hiç emin değilim. Ayrıca aptal gibi yaptığım fedakarlıklardan nefret ediyorum. Yapmaya devam edeceğim öyle bırakmaya da niyetim yok. Aslında ben o gittiği zaman rahatlayıp, önüme bakabileceğim. Gitmesini ise hiç istemiyorum.
Gel beni bul beni bul beni bul.
Thor diye bir film indiriyorum. Şuan hala sevip sevmemek arasında gittiğim bir insan güzel olduğunu söylemişti ki zevklidir.
Sonra..
Son zamanlarda inanılmaz bir bilim kurguya yönelişim var ki sorma. Filmin üstünde düşünmekten, kafa yormaktan, çözmeye çalışmaktan çok zevk alıyorum.
Hele ki sonunda bir halt anlamadan bir birimize bakışımız var, kopuyorum.
Bu filmlerden sonra romantik komediler bana çok amaçsız geliyor.
Sonra..
Okuduğum bir kitap var Brenda J - Bir Avuç Aşk.
Bazı yerlerinde gözlerim doldu, bazı yerlerinde adama sinirden titredim. Tamam arzulu sahneleri güzel yazmış kadın, Virginia kesinlikle sırılsıklam aşık bunları çok net hissedebiliyorsun.
Ama adam ???? He didnt give a shit diyorum yani. Kadına o kadar şey yaptı ki.
Aşık bir adam bunları yapamaz kadına, bu kadar taş kalpli olamaz. Adam kesinlikle aşık değildi.
Nasıl sinirlendim anlatamıyorum yani. Ve kadın her seferinde ona bir kere bile bağırmadan affetti ya. İnanamadım.

Ben öyle olmam, sanırım. Gururluyum, inatçıyım ben bir aslanım.
O yaptıklarını ben kaldıramam, hiçbir sevgi kaldıramaz bana göre, biter tükenir.

Şuan sizi meraktan çatlattım sanırım gidip kitabı okumak isteyeceksiniz ama 630 sayfa ve bana göre ilk yarısında sonrası sadece meraktan okunan bir kitaptı.
Beğenenler de var tabii. Ben pek beğenmedim.. Bana ağır geldi sanırım bu yoğunluk.
Neyse, öyle işte. Annem gelip başıma dikilmeden gideyim.
Bu arada yeni bir diziye başladık, Breaking Bad. Tebii biz yeni başladık, dizi eski yeanii :D
Ama beğendim, güzeldi gayet. Tek sorun adamın gözü çok kara :S
Şimdiden 1 kişiyi öldürdüler, diğerinde de tereddütlü olsada, öldürebilir.
Ve birini bekliyorum, önce onun gelmesini istiyorum.
Benim için çok değerli ama ben de onun için değerli, hatırlanacak biri olduğumu görmek istiyorum.
Umarım gelir. umarım.
Gittim.









Ne kadar sevdim seni, ne kadar çok
Hepsini bulucam
Bir bir
Yerine koyucam
Bir bir

Hiç yorum yok: