26 Temmuz 2011 Salı

light up




şunu bridanın blogunda gördüm de.
çok hoşuma gitti.
http://fizy.com/#s/1lufy5

Uzun aradan sonra buradayım. Aslında burada mıyım bilmiyorum. Nerdeyim bilmiyorum. Sanki kafam yerinde değil. Herşeyden o kadar bıktım, usandım ki. Kusucam. Bu şehirden gidesim var. Bu ülkeden gidesim var. Yeni insanlar tanımak istiyorum. Bana farklı şeyler öğreticek, beni eğlendirecek insanlar. Sadece biraz eğlenmek istiyorum. Suçluluk duymadan, hiç kimseyi düşünmeden. Düşünmekten hasta olacağım. Of Tanrım bu saçmalığı
yazmamın nedeni şu sıkıcı gün. Yargılamayın, kapatın sayfayı gitsin. Belki de sıcaktandır.

Birde dün izlediğim bir filmde adam, sıkıcı olduğunu düşündüğü birine blogunda vardır dedi, dalga geçti. belki eskiden sıkıntıdan yazıyordum. yada tam tersi, yaşadıklarımdan? bilmiyorum. unut gitsin.

7 yorum:

Brida.~ dedi ki...

Öncelikle blogun yeni hali çok**** hoşuma gitti. :)
Sonralıkla da dediklerini ben de istiyorum. ''Sıkıntı'' lanet bir şey.

in flames dedi ki...

aa teşekkür ederim, ilham gelsin diye denemeler :)
evet öyle ama sen sahip olacaksın sanırım, yeni bir şehir.. :)

Brida.~ dedi ki...

Yeni bir şehirle bitse keşke. Sıkıntı bizim içimizde bence. :)

in flames dedi ki...

umarım, öyle değildir :)

Lynn dedi ki...

Benim bir senem kaldı. Sana mutluluklar getiricem farklı şehirden. Sonra da sıcak çikolata içeriz. Napalım.

in flames dedi ki...

o ne demek bakiyim ? gitme.. yada beni de götür yanında :/

Lynn dedi ki...

Gideceğim, sonra sende benim yanıma geleceksin :)