3 Nisan 2011 Pazar

blame


1-Hayalinizdeki meslek nedir ?
Hiçbir fikrim yok. Ve bir hayalimin olmaması çok garip. Ne olacağım ulan ben ?!

2-Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm ?
Kışın farketmiyor, kendisi sensuale bitmesi nedeniyle black.

3-Çay mı kahve mi ? Kaç şekerli / sütlü-sütsüz ?
Çay, 3 kaşık çünkü küp şeker sevmem, sütsüz.


4-En önemli makyaj hileniz ?
Kuzenim söylemişti, kaşın bir parmak felan altına kahverengi tonda far derinlik katar;)

5-Tam şuanda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi , ne olurdu?
Şu konserde gitmek, sağlığıma kavuşmak, T.
(Sağlık derken, yine bir taraflarımı incittim de.)


6-Kahvaltı , öğlen yemeği , akşam yemeği ve tatlı.Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız , hangisi olurdu?
Akşam yemeği. neden bilmiyorum..

7-Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız ne renk olurdu ?
Olmamayı tercih ederim, illa olucaksın dersen siyah.

8-Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
Kolye. yüzük düşündüm ilk ama.. bilmem.


9-Sahip olmak istediğiniz bir yetenek ?
Güzel dans edebilmek yada resim çizebilmek.


10-Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü ?
eyeliner, parfüm, kırmızı ruj.


11-Gizli ünlü aşkınız kim ? (fotoğraf koyun)
Yok ki yani. Belki Ville ?


12-Neden blog tutmaya başladınız ?
Bilmiyorum, günlük tutamıyorum ama böyle yazabiliyorum.
Şu aralar buraya da yazamıyorum.

Bunu bir blogta gördüm ve yapmak istedim.. öyle yani.

4 yorum:

Lynn dedi ki...

İnsan bana gönderir bari :P
Bu arada sevdim seni pikaçuya basan benim.

in flames dedi ki...

ahahah al Di yap göndermeme gerek var mı:D
ay yeriim sağ ol*-*

julia dedi ki...

benim hiç gizli ünlü aşkım yok,şimdi düşündüm de.

in flames dedi ki...

zaten neden olsun ki, benim de yok..