6 Mayıs 2010 Perşembe

Forever young. Forever cursed.

Image and video hosting by TinyPic

Uzun zamandır izlediğim doğru düzgün bir filmdi. Hemde romantik olucak takıntısının dışında kaldı. Evet aslında romantikdi de. öyle cıvık cıvık deyil. allam vıcık vıcık diceme cıvık cıvık diyorum hep ne iş ? Gülsüm.. bunu okumazsın umarım. Hem kırılmandan korkuyorum hemde.. facebookta yine duvarıma yazmış şimdi gördüm. Ama bende çok kırıldım ve bir türlü sana bişey yazamıyorum. geçen dediğin gibi bi msj attım ama.. bensiz buluştunuz, tamam. zaten gelemezdim. bir bilet fiyatlarını soruyosun bana.. ölmezdin değil mi sende gel desen ? ama seni özledim diyosun. ama haftasonu ders alıyorum malesef buluşamayız diyosun. ama buluşuyorsun. saklama gereği bile duymadan. ne kadar kırıldığımı farketmeden. gerçi saklasaydın daha çok kırılırdım belki.. bilmiyorum. ama cidden bana buluşamayız deyip gidip buluşmanız çok koydu. bu şekilde sana aşkım diyemem, kardeşim diyemem.

böyle işte.
Aslında filmi anlatıcaktım ben. sanki dertlerimden ona sıra geliyor. Gerçekten güzeldi. İzlenmesi gereken bir film. Şöyle bir söz vardı; Bazı şeyler sonsuz olmadıkları için kıymetlidir. gibi bişeydi. Sonunda pişman oluyor ya o kadar günahtan Dorian.. buna sevindim evet ama herşeyin bir bedeli vardır. o an mutlu son dilemiş olabilirim ama doğrusu böyleydi. ve o Harryden nefret ediyorum. Kızda, Emily çok çirkindi bu arada yea. Birde Dorian filmin başındaki gibi süklüm püklümlükten kurtuldu ya o güzeldi. Ne kadar o saf halini kaybetse ve bunun bedeli olsada.. Gittikçe seksileşti hacı. Filmin çıkış tarihi bir başka harika yanlız. 09.09.09.

Hiç yorum yok: