28 Aralık 2009 Pazartesi

Who Am I ?

Image and video hosting by TinyPic

Evet. Uzun süredir istediğim bloguma sahibim artııık *-*

Aslında uzun süre sayılmaz..
Sadece şu duygularımın birbiriyle ilişkiye girdiği dönemde, içimi dökecek bir yere ihtiyacım var.
Twitter var, herkesin favorisi ^^
Ama orası da yetmiyor kii. Bir bakmışım biri beni follow'lamış haberim yok, cabası.
İstemiyorum kardeşim. Okumayııın afddsfsd.
Mmm, gitmekten hiç hoşnut olmadığım, neredeyse haremlik-selamlık durumuna dönecek bir okulda orta sonum.
Evet, benim böyle kocaman bir "hangi lise ulan" sorunum var şuan.
Gerçi çokta taktığımdan. Takmıyorum abii. Gel taktır.
Abi deyince ^.^ 2 tane abim var. Biri.. Küçük olan.
Böyle o dünyalar tatlısı. Kardeşlerin bitanesi. Tek o. TEK.
Seviyorum onu.. ÇokYaaa. Her zaman çok yakın olduğumuzdan bu sanırım.
Birbirimize hertürlü şeyi söyleyip kahkahalara boğulduğumuzdan belki.
Ama şimdi O da yok. Okumak için Çanakkale'de. O kaçan trenin arkasına asılıp gidenlerden :p
Aslında acayip zekidir. Şöyle söyliyeyim ; sınavdan önceki gece PCde sabahlayıp, 3-4 saatlik uykuyla kalktığında okuduğu 5-6 sayfa sayesinde 5 alır o. Evet bunu yapar. Yaptı da.
Ama işte, bir yerden sonra bu bile yetmedi. Şimdi iyi bir üniversitede olduğu söylenemez.
Ama çalışıyor, okulda 1. mi ne *-* Zeki insan. Aşmış. Gerçi ben onu gerizekalı da severim.
Çok mu konuştum abim hakkında ? Tamam, sadece söylemek istediğim onu seviyorumm.
Birde diğer abim var. Ah. Bu değneğin bir ucunda melek, diğerinde bok.
Evet, o abim. Severim, ne kadar inkar etsemde. Kabul ediyorummm.
Ama işte, kendinde 5 saniyede nefrette ettirir o. Öyle biri o.
Şuan iyiyiz mesela. Ama biraz sonra yanıma gelip PCden kalmam için 2 saat dırdırında, bozuşuruz.
Mmm.. Hayatımda en uzun süre örnek aldığım kişi, kuzenim *-*
Şuan boğaziçi üniversitesinde okuyor. Ben onu örnek alıyorum, onunla gurur duyuyorum.
Kitap konusunda da tam bir kafa dengidir. Çok çok seviyorum ben onu.
Çokta sıcak kanlıdır hem *-* Onunla oturup iğrenç iğrenç filmler izlemek, onunla oturup inanılmaz diziler izlemek, ona kitaplar önerip, ödünç vermek, onunla bir sürü bir sürü kıyafet alıp, herbirinde 2 tane, denemek - hepsini bırakıp çıkmak mağazadan- , onunla müzik dinlemek.
Onunla herşey o kadar harika kii *-* Ahh, ama tabi ki herkesten kıskandığım abim var.
Hani çokçok sevdiğim. İşte onunla yaşıtlar. Benden ise büyük. Çok büyük.
O yüzden hep onu tercih eder.. 2sini de kırmamak adına bişey demem buna hiç ama..
İkiside en çok beni sevsin işte.. Ben egoist, bencil, kendini beğenmiş bir aslanım.
İlgiye ihtiyacım var benim.. Hele şu son 3 ay. O kadar yanlızdım kii..
İnanılmaz derecede yanlız. Eskiden benim için kavga edenler unuttu.
Eskiden telefonuma gelen mesajlardan illet ettiğim için telefonu kapatan ben, şimdi mesaj atan yok.
Şu ideal bunalım lafını söyleyeceğim işte. KİMSE BENİ SEVMİYOR.
Birde kendimi anlatmaya çalıştığımda KİMSE BENİ ANLAMIYOR.
Bunları yazmak rahatlatıcı *-* Ama hala kimse anlamıyor benii.
Ne oldu anlamıyorum, nasıl bu kadar yanlız kaldım ?

Tenefüslerde sıramda oturup kitap okuyorum. Birde erkekler diğer tarafta takılıyor.
Arada ****** hoca gelip "Kızım sıranın üstünde ne yapıyorsun ? Amacın ne ? " kısaca orospu deyip gidiyor.
sonra.. GECELER UZUN.. GECELER BOYU. BEN YORGUN, SEN GÜZELSİN.
Taktım. Vegaya taktım.. Ama o kadar anlamlı ki şarkıları.. O kadar dokunuyor ki.
Taa içime, kalbime işliyor. Ah yine ağlayasım var. Ama ağlayamıyorum !!
AĞLAYAMIYORUM ! İstesem bile ağlıyamıyorum ben..
O kadar dolu ki içim. Bir gün öyle bir payliyacağım kii. Kimse susturamayacak çığlıklarımı.
Bir sen varmışsın.. ve biri İSTİYOR seni..
Sonraağ dün, Three Days Grace albümlerini indirdim *-*
Ah, tabi kii dinlemiştim daha önce ama, şöyle albümleri indirip şarkılara doymak gibisi var mı ?
Ve sonra bıkmak. İşte bir bok gibi özellik daha.
Bir şarkıyı dinlerim. Dinlerim. DİNLERİM. Bir süre sonra o aşık olduğum şarkıdan sıkılırım, nasıl itici gelir ? Aslında ben o şarkıya aşıktım ? Bir bırakırım şarkıyı.
Bir kaç ay sonra dinlediğimde, bu kısırdöngüye dönüşür. BUDUR İŞTE.
Mmm.. Birde özellikle popüler olmayan, unutulmuş şarkıları severim.
Albümü indirdiğim için, Limewire'dan inen popüler şarkılar yerine, hepsine sahip olduğumdan olsa gerek bu.
Genelde de metal müzik dinlerim. Bunu sinirlendiğim anlarda tercih ederim.
Yani çoğu zaman sinirliyimdir. Gerçi bunu farkedemezsiniz, kendimi yer bitiririm, yüzünüze gülümseyerek.
Bazen bir yerde patlıyorum. Konuşmaya, anlatmaya başlıyorum ama..
Nedense bu hiç olmadık kişilere, yada "geçer, merak etme, geçicek" diyenlere denk gelir.
Geçmiyor işte ! Sen nerden bileceksin kii..
Aslında bugün biraz mutluydum. Biraz Gizemle konuştum. Gizzy'm benim.
O.. Böyle tanımsız biri. O yanlızlık hissini alıp götürüyor, yanında olduğunda.
Gittiğinde ise kocaman bir boşlukta başbaşa oturup kalıyorsun. Bugünde öyle oldu.
Sonsuza kadar, her SANİYE yanımda olmasını diledim. Beni asla yanlız bırakmaması, hissettirmemesine.
Ona sevgim o kadar büyük kii.. Birgün bana fazla gelmesinden korkuyorum.
Ondan vazgeçmekten korkuyorum. Aptal kıskançlığım yüzünden. Yanlızlığım yüzünden.
Birde kızdım çok hafif ona bugün. Yaav, bana ihtiyacı olduğunda bana ulaşamadığı söyledi.
Kesinlikle kinayesiz. Keşke ulaşsaydı.. Keşke yanında olabilseydim. O bana ufacık 1 kaç saatte böyle güzel sözler söyleyerek mutlu ediyorsa, bende onunla dertleşmeliyim. Bu bir zorunlulukta değil.
O benim gerçek dostum. Kardeşim. Onun yanında olmak istiyorum.
Birde Aslı'm var benim. Onu nasıl unuturum. Sakın önce Gizem'i yazdığım için farklı şeyler düşünmeyin, sadece onunla biraz daha önce konuştuk, saat olarak.
Aslı.. Duvarıma uzun değil ama o kadar anlamlı bir kaç cümle yazmış kii..
O kadar mutlu oldum kii ben. Eski günleri özledim demiş.
Birde özür dilemiş, kopukluk için. Onun suçuymuş gibi..
Ama bu gün.. Sanki biraz daha yanlız olmadığımı hissettim. Eskiden 7-24 konuştuklarım kimlerdi ? Tamam hepsi yok ama.. En azından daha iyi hissediyorum. Aslıhan Yiğit. Seni seviyorum !
Kardeşimsin, meleğimsin benim.
Herbirşeyimsin sen.

Bu arada unutmadan eklemek istiyorumm şunu,
Bugün "Gülşah Süper Bir Kız Lan" hikayesinin gerçek halini okuyabileceğim bir link aldım yazardan, ne kadar mutlu oldum ben.
Gerçekten okumak istediğim bir hikaye.
Aklıma geldikçe karnımda kelebekleri oynaştıran hikaye işte.
Bugün çok mu mutlu oldum ne ??
Birde, blogumu uzun uğraşlar üzerine alamadıktan sonra, bana kocaman bir iyilik yapıp bu blogu alan 'ye Meryem'e -Marmee- SEVGİLERLE.

-
Bu içimi biraz da olsun döktüğüm b.ktan bir tanıtım yazısı oldu sanırım.
Ehh, ben buyum o zaman. Burada kendi kendime konuşacağımı düşünüyorum aslında. Yinede okuyan varsa, okuğu için -gerçekten okuduysan, sonuna baktıysan değil, ben bunu yapmayı sevdiğimden biliyorum- teşekkür eder, yorum bırakmayı borç bilmeni dilerim.
*-*